En lång Dag

Julhelgen har varit underbar :) Spenderade julafton hemma så min älskade bror och hans fru, oh tillsammans med min brorson :) Vi umgås, fixade maten, hade en trevlig middag och sedan var det julklappsöppning. Ni skulle ha sett min kära brorson, han vandrade runt julklapparna som en jag vet inte vad :) Han var så ivrig att öppna sina paket, och jag förstår honom :) Jag var precis likadan för några år sedan, men nu uppskattar jag mera att vara med familjen och vänner :) Äta en god middag, umgås och titta på kalle anka. Men klappar fick jag ju för det :)
Jag fick en massa flyttsaker så som kastruller, bestick, stekpanna handdukar/diskhanddukar, m.m :) Tack så mycket! :) Även så fick jag trisslotter men vann inget dock, men kul att skrapa så länge det varade :)

Juldagen spenderades genom att sova mestadels, vaknade väldigt sent. Tror klockan var runt 13.30 ungefär... Innan jag klev upp iaf :P Haha :) Senare fick vi gäster, Monkan & Anki, Stålan & Annelie kom över :) Så vi hade en trevlig middag och bara umgicks lite :) Senare på kvällen så var det dags att hämta Mino vid tåget :D Saknade henne så just då! Hemskt :( Men hon kom iaf tillslut :) Och på kvällen så var dags för utgång :D sjukt kul ^^ Var jätte mycket människor trots att det var juldagen :O Tror inte jag har sett det så fullt tidigare ^^ Kul Kul ! :) Men det varade inte i all evigthet, men iaf till 02.30 :) Sen skjutsade vi hem Simon och hans tjej (?) till G-sunda och sen bar det av till Vattholma :)

Igår (söndag) så sovs det ganska länge oxå, har ingen koll på när vi gick upp, men sent iaf ;P Så sent att det var dags att åka till biltema på en gång då dom stängde 17.00. behövde ju köpa ett batteri till bilen :O (!) Så det fixades igår, för att sedan fixa minos hår hemma i Vattholma och sedan sova :)

Idag så har det inte änt mycket, men lite iaf. Klockan 13.00 skulle jag vara hos Krisse frisör för att fixa mitt hår, och gissa om jag har längtat? :D Kommer dit till 13.00 och hon hade då en annan kund, så fick vänta några minuter :) Sen var det min tur. Eftersom jag skulle bli blond, från brun, så tog det ett tag att bleka håret för att kunnna få rätt färg. Men riktigt rätt blev det ju aldrig :P För avfärgningen ville inte som vi ville, men blev ju bra ändå :) Så från 13.00-19.00 höll vi på... Varav 2 timmar gick till förlängningen och resten gick till att försöka få rätt färg i håret xD tog MYCKET längre tid än jag och Krisse trodde, men men :) Fick mitt guld blonda hår ^^ Dock är det lite oranga nyanser i vissa ljus, men jag blev riktigt nöjd :) Ska tvätta det några gånger för att se om färgen blir ljusare, skulle kunna gå så krisse :) Om inte annat så köper jag lite silverschampoo ;) Haha :)

Vad fan gör jag egentligen uppe nu, kom jag på? :O Jag börjar ju fan jobba imorgon klockan 09.00.... Men det har varit skönt med några dagars ledighet :)

Så för att avrunda julhelgen och dagen, SHIIIIT BRA :D :D bara ett år ungefär kvar till nästa jul ^^ Som då förhoppningsvis kommer spenderas i egen lägenhet :D :D

Så på återseende!

 

Efter 6 timmars sittande hos frissan!



25/12-10 Mino, Jag & Amanda (Algen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0