Jaha då fungerar det inte att logga in på ...

Jaha då fungerar det inte att logga in på blogg.se ... Så får skriva via sms istället. Det här har inte varit den bästa dagen kan jag säga :( början var faktiskt helt okej och eftermiddagen likaså, men fram mot kvällningen så satte jag mig vid datorn och hittade min gamla blogg, www.skrotie.blogspot.com . Hittade där ett gammalt inlägg från dagarna då hoppet inte var på topp och känslan i magen av tomhet sved. Inläggen handlade om händelsen efter att kråkan min tog överdosen, innan jag fick det där krampande samtalet som var det värsta i mitt liv. Jag kan inte sluta tänka på texten och jag kan inte sluta tänka på känslan jag hade när jag skrev dom. Det sitter fortfarande kvar i magen :( har nog inte riktigt förstått att det har hänt :( saknar henne så! Tårarna vill rinna men dom får inte. Vill inte. Vågar inte. Vill inte gå ner mig i den dvalan igen :( Det kanske låter lite hemskt, men jag vägrar gråta. Det finns en person som förstår mig, som gått igenom nästan samma sak. Önskar du var här nu! När jag även läste det ena inlägget så kom jag att tänka på en sak. Det finns faktiskt mirakel! Läkarna sa att du nog inte skulle klara dig, att du var hjärndöd. Men nu har du starkt tagit dig framåt, du kan prata du kan gå, men du minns mig fortfarande inte:( men ett Mirakel är det må jag säga. Men jag vet att du är stark, du kämpar vidare! Och jag står där med dig, kan inte bokstavligt talat, men jag kommer att vara med dig, i hjärtat och sinnet! Saknar dig så otroligt mycket, önskar jag fick hålla om dig och bara känna din närhet! Du Kommer alltid finnas i mitt hjärta kråkan min! Förevigt min. Förevigt din. Förevigt vår. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0