Tisdag :)

Oj, ja. Dagen har inte varit den allra bästa.

Jobb blev det iaf, skulle egentligen ha börjat 13.21 men då jag är hundvakt så ställde jag klockan och åkte till jobbet till9.00 och chansade att jag fick flytta upp mina tider under dagen. Och snäll som erik var så fick jag det :) Så började jobba imorse kl.09.00  :) Men produktionen för mig imorse gick inte jätte jätte bra, vet inte vad som hände :S Mitt älsklings projekt, och det gick skit? :S What happened there?... Men lämnade dom timmarna bakom mig när lunchen kom, för då var det dags att hämta Mino då hon inte kunde ta bussen till jobbet då hon glömt laddaren på jobbet igår. Men det gick ju det med :)

Så eftermiddags produktionen gick sjukt bra :D Sålde totalt 17 ordrar på 4 timmar ^^ Ganska bra, kan bättre men det tar jag igen imorgon ^^

När jobbet väl var slut, vid 16.45 så var det dags att bege sig till Årsta för att hämta lite mat till vovven och jag åkte även förbi snuttan min för att hämt min present till lille grodan som låg uppe i hennes lägenhet :)

Sedan bar det av upp mot Sävja för att mysa med Sigge :)

Hela kvällen har spenderats framför tvn för att ta det lilla lugna :) Och jag sitter här även nu (med datorn på tvbordet :P )

Fast måste lägga in: Var det någon annan som såg Desperate Housewives idag? Fy fan asså! Det kan ju inte sluta som det gjorde! Hände sjukt mycket och jag kan inte hålla mig till näst asäsong går igång igen!!!! :D:D

Men då jag börjar jobba imorgon kl.09.00 (igen) så är det nog dags att gå och sova lite :)

Så jag får väl säga som jag brukar säga: På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0