uttråkad dag...

Dagen börjar inte alls bra. Nästan hela dagen har inte varit bra. Jag åkte upp till akuten imorse för att kolla mina bortdomnade händer, men blev skickad vidare lite överallt. Men ingen kunde göra något... Dom hänvisade mig till hud, och dom hade ju stängt telefonen vid den tiden då jag hade fått tag på mobilen. Så ska ringa imorgon kl.08.00 och höra om dom har en besöks tid imorgon... Men annars så jobbar jag imorgon från 09.00-17.00, så blir en tidig dag imorgon oxå.

Nu på kvällen så har det tittats på film och varit ute på lång promenad med sigge. Mysigt som tusan :)

Vet att inlägget blev kort, men orkar inte skriva mera nu. Nattz på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0