Fullt upp hela helgen :) fredagen gav mig ...

Fullt upp hela helgen :) fredagen gav mig jobb och åter jobbet. Men på kvällen så var det utgång som gällde för att fira Amanda som fyllde 20år i tisdags :) Det var så sjukt många i sällskapet men resterande av krogen var ganska död... Men kul var det iaf :D sen så bar det av hem till vattholma och min sköna säng^ Lördagen gav utgång även den, och då var det framträdande av BYZ som gällde :) Så sjukt jävla kul jag hade ^^ Tack alla fina människor :) Sedan blev det slutet av veckan, det vill säga Söndag :) Jag höll på att försova mig till jobbet men söta mino ringde och väckte mig som tur var ^^ så det var jobb som gällde mellan 12-18 :) Och när jobbet sen var avklarat så bar det av hemåt med mino för att kolla och packa om mina flyttlådor då vi snar flyttar :D Är så sjukt nervös men så super glad :D På återseende! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0