Inte den bästa dagen om jag säger så.... D...

Inte den bästa dagen om jag säger så.... Dagen började med att jag sov över 9 timmar, så det var ju positivt iaf. Men när jag sedan skulle åka iväg till läkaren, så kom jag ut till bilen... Och Förardörren gick inte att få upp :@ Var då jävla irriterad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Men tillslut så fick jag klättra ifrån passagerarsätet, till förarsätet. Men det mest irriterande var att när jag kom fram till läkaren så öppnades min dörr-.- Tur det iaf! Så in till läkaren var det, för att kolla upp händerna och det gick på 5min!:) skulle få hjälp och dom skulle skicka en remiss till hud :) så äntligen får jag hjälp ^^ Efter det så bar det av till rusta för att kolla lite, och fick då ett sms av Mathias att han hade klarat körkortet :D snabbt ringde jag upp honom och vi bestämde att vi skulle mötas på stationen så han fick köra :) Vi åkte till ÖB och kollade lite grann sedan bar det av till Sävja och självklart var det Mathias som fick köra :) Uppe i sävja så åt jag lite och sedan skjutsade jag Mathias till bussen och gick sedan upp till jobbet :) Så nu sitter jag här på jobbet, och drömmer mig bort till lanzarote. Kollade nämligen nyss igenom bilderna från i mars när mamma, jag och Sissi var där. LÄNGTAR tillbaka som FAN! Jag har sagt att, får jag ett nytt jobb så ska jag ta med mig Sissi och Mino och sticka en vecka :) vi bara måste tjejer!:) En trög timme på jobbet detta... Vill att klockan ska bli 21.00 så jag får gå hem! Eller ja, åka till sävja ^^ På återseende! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0