Lördagen och söndagnatt, har inte gett så ...

Lördagen och söndagnatt, har inte gett så mycket men ändå så otroligt mycket att minnas länge. Dagen spenderas till att sova fram till 14.00, sen var det upp och göra dig iordning för att sedan ligga på soffan och kolla på filmen "flirting with forty" en sjukt bra film om jag får säga det själv :) Sedan fick jag något snap, och ville så gärna åka till öregrund för att hälsa på familjen karlsson:) så jag och Björn tog bilen och åkte till öregrund och har varit här sen dess. Men "natten" har spenderats med Jesper och Chrille, och vi kollade på filmen "dumma mig" och det är den roligaste filmen som finns :D skrattade nästan genom hela filmen ^^ sjukt kul :) sen satt vi och bara flummade av övertrötthet, så jag var ju tillslut tvungen att gå då jag ska upp imorgon:( men jag kan säga att jag har inte skrattat mig TRÖTT på ett tag, så tack så mycket Jesper och Chrille för en riktigt "skön" natt :) måste göras om ^ Men nu är det sängen som gäller då jag är otroligt trött, men får väl säga: På återseende! <3


Kommentarer
Postat av: linn

Veckans blogg VS dagens blogg, vilket tycker du är bäst ? :)

in och kommentera vad du tycker i mitt inlägg om det!

2011-01-26 @ 21:43:37
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0