onsdag

... tredje jobbdagen på veckan har det varit. Dagen har varit lite slö, men gick jävligt bra på jobbet, första gången på några dagar faktiskt.

Men dagen började med en tripp till ÖB för att handla lite småsaker, lite hemligheter ^^ och efteråt så var det ju till jobbet som gällde :) Började jobba 13.00-17.00 :) Och då var det riktigt skönt att komma hem ^^

Men annars har det inte hänt så mycket idag. Lagat lite mat och suttit vid datorn :) Lyssnat på när Monkan, Björn och Micke körde sanning eller konka.

En tanke idag har även gått till min älskade pappa, som opererade axeln, har inte hört hur det har gått, men har hållt tummarna hela dagen!

Och snart är det sängdags som gäller, då jag ska upp ganska tidigt imorgon för att åka till läkaren och titta upp mina händer. ÄNTLIGEN! Nu kanske dom gör något åt det. får hoppas iaf! vill inte gå med dessa händer längre :/

Men vi får se resultatet imorgon.

Så nu får jag väl säga god natt, och

På återseende!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0