onsdag

"Oboy vilket vackert väder! Med snön som faller idag!"

vädret är hemskt! Snöar som fan, men en sak som är tur. tågen är inte försenade! :D åkte ju till örbyhus igår efter jobbet, och tåget gick som det skulle som tur var :) Skulle hem till jonte med mino för att checka film och sleepa över :) Riktigt kul, synd att vi kom dit så sent dock :/ Men men :)

Och som dom flesta säkert känner till så har jag ju väldigt dåligt lokalsinne, så när klockan blev 01.40 så var det dags att gå till stationen och hämta björnen från tåget. Och jag fick gå själv. Men vet ni? :D jag hittade ^^ haha :) Trots att jag bara hadde gått där en enda gång ^^men ja :) väl tillbaka i huset så var det dags att sova, skulle ju upp tidigt, 07.30.

Men så blev det inte! Ringde min sköterska och böt tiden till måndag istället, för jag ORKADE faktiskt itne gå upp xD haha :) Så 12.15 tåget blev det för att åka till jobbet :)

Jag var på jobbet mellan 13-16.50 då jag var tvungen att åka hem :/ Stomiplattan hade läckt så det var bara till att röra sig hemåt... Fick skjuts av kära kusin vitamin :)

Så väl hemma, var det till att ta ut hunden, byta plattan och sedan dra till storvreta med mammas fina bil :D (dunkmusik på såklart) ;) Sedan hem igen :) Spenderade kvällen framför datorn och tvn, för att sedan åka in i fina bilen, igen, för att hämta mor och far som hade missat bussen :)

För tillfället ligger jag i sängen, med datorn i knät och spider-man på tvn, och väntar på att klockan ska bli mycket så jag kan hämta björnen vid tåget :)

Åh saknar Mino :(

Skulle egentligen ut på krogen ikväll, men så blev det ju inte. Fick sitta hundvakt istället, men det blir ju utgång på fredag då lillen blir stor :)
Så får ta igen det då ^^ Men mino kommer inte ikväll, men får se henne imorgon på jobbet :D :D

En STOR nyhet förresten! :D

Igår förmiddag, 11.00, så mötte vi upp Leif på stationen och vet ni? :D Vi skrev lägenhetskontraktet ^^
Just nu är ju inflyttningsdatumet den 01-02-11, men kanske mycket tidigare :D Hoppas på den 15e januari som han sa^^ Yippi :D :D :D

Nej men nu får det räcka med uppdatering!

P.S. Har inte fattat ännu att jag ska flytta :O

På återssende!



Från krogen den 31/12-10 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0