Så mycket som hänt...

.. så jag vet inte vart jag ska börja!

Fredagen gav ju utgång för att fira Mathias, det  var sjukt kul :D För en gångs skull så var jag inte chaufför :) Så jag fick dricka! :D Full blev jag med :$ Men kul som tusan :)

På lördagen var det fest hos syster och Annelie för att fira att dom har förlovat sig :) Verkligen glad för eran skulle^^ Så fina tillsammans:) Så vi spenderade kvällen i svartbäcken och åt, hade kul och sjöng singstar :D Riktigt kul dag/kväll/natt där med :) Tack fina ni och grattis igen :)

Söndagen spenderades till att... jadu... Vara hemma så var det :) Tog det lugnt för en gångs skull ^^ Var riktigt skönt må jag säga :)

Måndagen bjöd på jobb, och jobb. Lite tråkigt, men så kan det vara ibland :P Så efter jobbet så bar det upp till Sävja för att vara hundvakt och lägenhetsvakt :) Och katterna får jag inte heller glömma ^^ Så kvällen spenderades till att titta på filmen "Bad Santa" :) Kuligt!

Så idag. Jag bara måste säga; Tack Poffen du gjorde min dag! Imorse fick jag reda på att jag nog har ett jobb på G :) Inte helt 100 ännu, men ska med Poffen till jobbet någon dag för att visa vem jag är :) Ska bli SÅ kul :D :D Kan knappt vänta ^^

Annars har dagen gett jobb, men slutat efter 4 timmar, SKÖNT :D Så sen jag kom hem har jag hunnit bada, äta lite och ska snart sätta mig framför en film och mysa med mitt te som jag inte har druckit på hur länge som helst :) Var nämligen in på Tehörnan idag innan jobbet och köpte Maja Gräddnos te :) En blandning av jordgubb och vanilj :) MUMMA :D

Sedan har ju Mino och jag börjat försöka leva lite sundare. Så jätte bra går det inte att lämna gamla vanor, men det går åt rätt håll :) Så nu istället för cola, följer jag antingen festis eller diet coke :) Försker vara duktig, men slarvar ibland :) Chips och godis finns det inte mycket av längre :) Försökte vara duktig igår och gjorde morots-, gurk- och paprika stänger med dip istället :) det var läänge sen sist ^^

Nej men nu ska jag väl sluta dega framför datorn, och dega framför tvn istället ^^

På återseende!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0