usch

Igår var det utgång för att fira fina lille, nej just ja, stora, mathias som fyllde 18år :) Grattis lillponken ^^ Hade riktigt kul faktiskt :) det var mycket nytt folk att umgås med men kul som fan var det :D :D Full blev man för en gångs skulle :O Haha kändes lite konstigt ^^ Har ju inte hänt så ofta :$ men men :)

Sedan var det en stund på dansgolvet som var mindre bra. Den värsta tänkbara låten som någonsin kan spelas... Och den spelades.

Kom att reflektera över det nu så här på morgonen. Den stämmer så jävla bra in på en person, som jag en gång i tiden har hållt väldigt, väldigt nära. Men inte nu längre, that person is gone now...

Jag kände att det är ett hål kvar fortfarande, att jag inte har släppt personen riktigt. Kan inte förstå hur det kan ha blivit så! :O Hur kan någon så alldaglig person ättsa sig fast i sinne och hjärta? :S Så idag har jag suttit och lyssnat på låten om och om igen, då minnena kommer tillbaka. Vill egentligen inte, men vill ändå, samtidigt. Önskar att du bara kunde höra av dig en enda gång, så jag vet att du har det bra nu! För nu vet jag ingenting. Hoppas du har det bäst, vill ju det, men kan fortfarande inte förstå, varför klippte du bara av? Varför sa du inget tidigare?

Önskar du kunde svara när jag hör av mig... Men har du bytt nummer? Har du bytt allt? Du är ju spårlöst borta :(

Saknar dig, hör av dig snälla!

(F)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0