Vad dagen hittills har gett... Är att jag ...

Vad dagen hittills har gett... Är att jag för en gångs skull vaknade av mig själv :) Det var länge sen :) så jag hade några timmar att spendera hemma:) för att sedan bege mig till tåget och åka till jobbet:) På tåget läste jag mina mail, och hade fått mail av hyresvärden. Vi skulle ju få lämna sakern i lägenheten på lördag och flytta in på tisdag, men nu fick jag mail om att vi eventuellt får flytta in på lördag oxå :D Yay! SUPER GLAD :D Det gjorde min dag ^ Nu sitter jag här på jobbet och ja, har tråkigt... Men gårdagen var super iaf :) dagen började med att jag och mino åkte till gränby för att köpa strumpbyxor men det blev lite annat oxå:) lite skor och så träffade jag kusin vitamin sara :) kul att träffa dig igen, var ett tag sen tyvärr :( Sen var det jobb mellan 13-19 och dagen avslutades på Etage och club domino med dom bästa :) Så nu sitter jag på jobbet och sliter som ett djur, eller inte...:p På återseende! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0